افزودن ۱۰ میوه به برنامه غذایی

به گزارش پزشکین به نقل از کتاب کاله؛ مزایای فیبر تقریبا بی‌پایان است. از کاهش سطح کلسترول و سلامت قند خون تا کنترل وزن و سلامت دستگاه گوارش. پزشکان توصیه می‌کنند مصرف روزانه‌ ۲۵ گرم فیبر برای خانم‌هایی با سن زیر ۵۰ سال و ۳۸ گرم فیبر برای مردان لازم است و مقدار آن بعد از ۵۰ سالگی کاهش پیدا می‌کند. به هرحال به طور متوسط هر فرد باید حدود ۱۵ گرم فیبر در روز استفاده کند. در حالی که همه‌ی کارشناسان به اتفاق معتقدند که مصرف فیبر برای داشتن یک زندگی سالم ضروری است اما سوال اساسی که پیش می‌آید این است که بهترین راه برای تامین فیبر مورد نیاز بدن از چه طریقی است؟ برخلاف باور همگان دانه‌های سنتی منبع مناسبی برای فیبر نیستند و بعضی از گیاهان و میوه‌ها دارای مقدار بیشتری فیبر نسبت به آنها هستند. نگاهی می‌کنیم به ۱۰ میوه با فیبر بالا

Untitled-1_3.jpg


/ 0 نظر / 28 بازدید